Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hei kaikki!

Hei,

voisiko Tamofen aiheuttaa jalkasärkyjä vai tuleeko ne vaan sytoista? Minähän en sytoja saa, mutta Tamofenia on kohta 4kk syöty. Jalkoja särkee enemmän iltaisin, välillä ajattelen että luita särkee, välillä taas tuntuu että lihaksia särkee sittenkin enemmän. Olen miettinyt, krenttuilevatko jalat käytön puutteesta vai lääkkeistä.

Minulla poistettiin koko rinta ja tyhjennettiin koko kainalo jo 5kk sitten, melkein kaikkiin eli 23 imusolmukkeeseen syöpä oli jo lonkeroitaan lähettänyt. En ole vieläkään hakenut sitä syöpäsäätiön proteesia, kun kylki kainalon ja haavan alta on ollut niin turvoksissa, käsi onneksi ei. Fysioterapeutti neuvoi odottamaan, kun proteesi voisi olla myöhemmin ehkä vääränkokoinen. Sädehoito sai kudokset niin turvoksiin, että arpi jäi ihan syvälle näkymättömiin. Olen pumpannut kättä fys.terapeutin ohjeiden mukaan sideharsorullan kanssa ja aina aamulla turvotuksen on kyllä pienemmät. Nyt olen kyllä tuumaillut, että haen sen proteesin tässä parin vkon sisällä. Lueskelin mielenkiinnolla juttuja niistä liimautuvista proteeseista, mutta ehkä kokeilen ensin tavallista.

Pärjäilemisiä,
Santeri
santeri | 26.3.2007 klo 09:47:27