Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?

Heippa ja tsemppiä sinulle!
Minulta poistettiin tammikuussa toinen rinta ja yhdessä imusolmukkeessa oli syöpää, joten myös kainalon imusolmukkeet poistettiin. Lääkärin kanssa jo ennen leikkausta sovittiin, että koko rinta poistetaan, rinta oli niin pieni kasvaimen kokoon nähden.

Onhan sitä tullut koettua monenlaisia tunteita, mutta valoa näkyy aina tunnelin päästä. Nyt voi asiaan jo suhtautua hirtehishuumorillakin. Pari viikkoa sitten kävin ystävättäreni kanssa terveys-/kauneus-messuilla. Kauneusleikkauksia suorittavan osaston neitokainen meni aikalailla mykäksi, kun antoi meille esitteen, jossa mainostettiin esim. rintojen pienennystä. Ystävättärelläni on aika suuret rinnat,joten me kysyimme neitokaiselta: "Voitaisko me tehdä niin, että toiselta pienennetään ja minulla rakennetaan siitä uusi rinta?"

Hiusten kanssa on ollut tosi mielenkiintoista. Kesä meni tosi, tosi lyhyen tukan kanssa. Moni luuli, että olen leikkauttanut sen kuuman kesän takia. Nyt minulla on sellainen mielenkiintoinen "käkkärätukka". Siis ihan kihara. Yhden kerran olen jo käynyt kampaajalla.

Kaikkea hyvää Sinulle, jos itkettää, anna tulla vain. Minä olen syövästäni puhunut vapaasti ja uskon, että sekin helpottaa.

t. raideri
raideri | 26.10.2010 klo 11:18:50