Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?

Kaunis kiitos kaikille vastauksista!! Helpottaa lukea muitten kokemuksista ja tietää, mitä muut ovat käyneet läpi ja missä järjestyksessä, siitä huolimatta, että oma hoitojärjestykseni saattaa olla erilainen.

Nyt minulla on ollut muutama päivä tässä tottua ajatukseen, että minulla tosiaan on syöpä. Ei tunnu yhtään paremmalta, kuin pari päivää sitten, kun sain asian kuulla. Nyt vain alan pikkuhiljaa tottua ajatukseen, hyväksymään sen, vaikken kuitenkaan hyväksy...

Olen kuitenkin onnekas, että sain leikkausajan heti 2,5 viikon päähän. Eiköhän tuolta sitten heru se tieto, joka minun tapauksessani on tarpeen.

Harmittaa edelleen, että miksi juuri minulle tuli tämä syöpä, mutta toisaalta, mielummin minulle, kuin kellekään muulle meidän perheestämme. En kestäisi katsoa, varsinkaan lastemme kärsimystä.

Kaikkea hyvää teille kaikille, pikaista toipumista ja positiivista mieltä.
Liisa Ihmemaassa | 22.10.2010 klo 23:39:34