Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?

Hei! Itse olen 37 v ja minulla on 2 lasta. Mulla poistettiin oikea rinta ja tyhjennettiin kainalo syyskuun alussa, ja nyt olen saanut ekan kierroksen sytostaatteja. Tässä vaiheessa täytyy sanoa, että henkisesti raskainta aikaa oli juuri aika ennen leikkausta, olo oli täysin epätodellinen, ja juuri tuo itsesääli, ajatus että tämä on niin epäreilua! Leikkausta edeltävänä iltana itkin ja tuntui kuin olisin seuraavana päivänä ollut menossa suunnilleen teloitettavaksi. Mutta leikkauksen jälkeen olo ja mieli olivatkin yllättäen paljon paremmat, ajatus että kasvain ja syöpä olivat poissa tuntui vahvana. Toki tähän väliin on osunut pelkopäiviä, että onko levinnyt muualle, miten tulevaisuudessa, näenkö lasten kasvavan jne. Mutta tosiaan nyt 1,5 kk leikkauksesta olo ja mieli ovat enimmäkseen positiiviset ja sitä huumoria löytyy yllättävistä tilanteista. Käsikin on kuntoutunut leikkauksesta hyvin, ei se entisellään ole mutta pystyn käyttämään jo ihan normaalisti.

linaria | 26.10.2010 klo 20:47:19