Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?

Kiitos noista kannustavista sanoistasi ja linkkivihjeistä muualle. :) Eilinen päivä oli ihana kamala, toivottavasti tästä näemmä lumen valaisemasta päivästä tulee parempi!

Olen malttamaton luonne monissa monissa asioissa ja nyt tämä odottavan aika tuntuu älyttömän pitkältä. Mutta ehkä se tästä lähtee pieni askelin ja opin olemaan kärsivällisempi. Kirjoitinkin tuonne eri otsikon alle jo eilen pitkästi koska oli pakko päästä purkamaan olotilaa..

Toivon sinulle älyttömän paljon energiaa kaikkeen, uskon että lapsesi tuovat sitä sinulle jokaiseen päivään! Ja tiedän millainen tunne (tai siis voin vaan kuvitella) on siellä kuullessa mitä tulevaisuus tuo tullessaan..voimia sinulle siihen!

On kuitenkin kiva tietää että leikkaus helpottaa edes hetkeksi oloa, tällä hetkellä olen lähes valmis luopumaan vaikka molemmista rinnoistani..ja toki valmistaudun jollain tavoin pahimpaan koko ajan, vaikka ei se sitä tarkoita että uskoisin pahimpaan. Olen vaan aina ollut sellainen luonne ja kai sitä edes yritttää jotenkin suojella itseään edes sen vähän mitä tässä tilanteessa voi.

Kävin juuri juttelemassa tuolla verkkopalvelussa hoitajan kanssa, ja hän antoi myös numeroita minne voi olla yhteydessä jos siltä tuntuu. Vertaistuki tässä tulee muodostumaan äärimmäisen tärkeäksi ja niitä kontakteja odottaen. Olen aina halunnut keskustella ihmisten kanssa paljon. Tämä viikko näyttää nyt vaan olevan rankka ja vielä ensi viikkokin varmasti.

Kolotuksia ja pistelyitä oli eilen ympäri kroppaa ja olin jo lähes kuolemansairas mielestäni..tänään aamulla koin toistaiseksi lievän ihmeparantumisen. Ja kovasti monet sanovat että pääsen ihan pian hoitoon, eikä se tilannetta tässä vaiheessa muuta minnekään on sitä sitten mitä vaan.

Oikein paljon voima-ja virtahalauksia sinne! Kyllä me kuule tämä viellä selätetään eikös niin!!!!

Valoa päivääsi!
Kiroileva siili | 18.11.2010 klo 10:18:10