Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?
Sinä olet samassa tilanteessa kuin minä olin elokuussa. Nyt takanani on kaksi leikkausta, ja jälkimmäisen tuloksia odottelen. Leikkauksessa poistettavat kudokset tutkitaan tarkkaan, ja niiden mukaan määräytyy hoito.Odottaminen on vaikeaa, tiedän. Mutta tuskinpa joudut kauan odottamaan, näissä asioissa toimitaan nopeasti. Itse olin leikkauksessa kolmen viikon päästä diagnoosista.
Yritä koota kaikki mahdollinen tuki itsellesi. Minä ainakin huomasin, että mitä avoimempi olin, mitä useammalle ihmiselle asiasta kerroin, sitä enemmän tukea ja apua sain. Nyt kun katson taaksepäin, kaikki on mennyt ihmeenkin hyvin, kun ajattelee, millainen yllätys ja järkytys diagnoosi oli.
Tulevaisuus? sanoi hyvin, että anna itkun tulla, niin voit tulevaisuudessa nauraakin. Tunteiden kannattaa tosiaan antaa virrata aivan vapaasti, nyt on sen aika. Toivotan sinulle paljon voimia. Pidä itsestäsi hyvää huolta: muista syödä, anna unen levollistaa mieltä ja käy ulkoilemassa.
Rintasyövässähän ennusteet ovat todella hyvät, ja hoito Suomessa korkealaatuista.
- Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?Liisa Ihmemaassa
- Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?Tulevaisuus?
- Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?Liisa Ihmemaassa
- Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?Lisabet
- Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?kolmekymppinen
- Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?Kiroileva siili
- Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?Katjusmaaret
- Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?Katjusmaaret