Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?

Kiitos sinulle "niin pieni" vastauksestasi. Ihanan positiivinen olet, kaikesta huolimatta.

Sitähän itsekin pelkään, että tuomio on aivan jotain muuta, kuin minulle tähän mennessä on kerrottu tai mitä tiedetään. Niinhän se ilmeisestikin on, että vasta leikkauksen jälkeen tiedetään, mikä asteisesta syövästä on kyse. Alkuviikosta minulla on lääkärin vastaanotto ja parin viikon päästä leikkaus. Sittenhän sitä kait ollaan viisaampia.

Poistettiinko sinulta koko rinta, vai tehtiinkö säästävä leikkaus? Itse täällä painin kaikkien mahdollisten asioiden ja "mahdollisuuksien" kanssa ja olen ajatellut, josko koko rinta leikattaisiin kerralla pois, niin olisiko syöpä sillä selätet ty ilman, että tarvitsisi enää sytostaattia taikka sädehoitoitoasi? Olen täysi kysymysmerkki tässä vaiheessa, joten ei kait auta, kun odottaa ensimmäistä lääkärikäyntiä, leikkausta jne.

Olen joka tapauksessa enemmän kuin kiitollinen siitä, että saan tänne vastauksia kysymyksiini! Kiitos siitä kuuluu teille!

Jokaiselle täällä olevalle toivotan omalta osaltani jaksamista ja voimia.

Kysymykseni taatusti jatkuvat ja odotan edelleen että saan teiltä vastauksia ja omakohtaisia kokemuksianne, joita on lohduttava lukea, sillä samassa veneessä tässä näytetään olevan riippumatta siitä, miten syvällä veneen pohja on...
Liisa Ihmemaassa | 24.10.2010 klo 21:42:10