Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?

Hei! Haluan kanssa omalta osaltani rohkaista sinua joka vielä odotat leikkaukseen pääsyä. Minulle tehtiin rinnan osapoisto heinäkuussa (löysin itseltäni kyhmyn ensimmäisenä lomapäivänä, ikimuistoinen kesäloma...) ja sytohoidot ovat nyt puolivälissä. Kamalin aika itselleni oli se kun joutui odottamaan leikkausta ja vastauksia löydöistä. Sitten kun hoidot alkoivat mielialakin piristyi. Vointini on pysynyt hyvänä, mikä on tietysti tehnyt tämän kaiken helpommin kestettäväksi. Kaikille ei siis tule sytostaateista pahoja sivuvaikutuksia. Tukka irtisi tukottain kahden viikon jälkeen ensimmäisestä tiputuksesta ja mies ajoi pyynnöstäni loput pois. Sekin oli helpotus tavallaan, että nyt se sitten lähti. Kuulostaa hullulta, mutta niin se vaan oli. Olen ollut sairauslomalla koko ajan ja nauttinut siitä, että olen kerrankin kotona kun lapseni tulee koulusta. Kaikesta huolimatta tähän jaksoon elämässä on mahtunut paljon hyviäkin päiviä ja suuri apu itsellenikin on ollut lukea kohtalotovereiden kirjoituksia. Emme siis ole yksin. Tsemppia teille kaikille upeille naisille.
Majlis | 27.10.2010 klo 12:26:26