Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?
Huomenta!Olen 37-v. ja myös juuri tiistaina saanut puhelimitse tiedon sairastavani duktaalista rintasyöpää, ja olo on vähän epätodellinen. Kun toisaalta ei ole mitään "vikaa", siis tunnen tuota mötikkää lukuunottamatta oloni täysin terveeksi, käyn juoksemassa, ratsastan ja hoidan hevoseni, hoidan lapset (3) ja työn ja koirat kuten ennenkin. Silti odotan joka päivä, että koska postiluukusta tupsahtaa kutsu TAYSiin.
Olen selannut netistä tietoa osapoistoista, kokopoistosta, hoidoista.... ja välillä tuntuu, että ei moisille sivuille pitäisi edes mennä. Minulla on tervhuoltoalan koulutus taustalla vuosien takaa, joten jotain asioista toki lähtökohtaisesti tiedän, enkä aina ole varma onko se hyvä vai huono :o)
Jotenkin on outoa, että suurin huoli on lapsista, eläinten hoidosta jne. Toisaalta siinä on myös syytätaistella ja toipua. Olen yrittänyt miettiä asian siten, että minulle jää terveet jalat ja kädet, näkö ja kuulo, eli paljon huonomminkin voisi olla!!
Kun nyt pääsisi eteenpäin ja kunpa ei löytyisi imusolmukkeista mitään. Eilen kuuntelin Johanna Kurkelan Prinsessalle ja itkin kuin Niagaran putous konsanaan. Kai tässä kuuluukin käydä läpi kaikki syntymästä kuolemaan.
Nyt pitää llähteä töihin, ettei myöhästy... mistä tuli mieleen, että miten kauan olette olleet poissa töistä taudin takia?
- Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?Liisa Ihmemaassa
- Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?Tulevaisuus?
- Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?Liisa Ihmemaassa
- Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?kolmekymppinen
- Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?Kiroileva siili
- Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?Katjusmaaret