Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Seuraavaksi kohdunkaulansyöpäkö?
Huh, sulla ei sitten auttanut se loop-hoito, vaan se kehittyi siitä juurikin kohdunkaulansyöväksi? Just tuota pelkään, että entäs jos loop ei auttanutkaan ja seuraavaksi kuulee sitten diagnoosina syövän.Ja joo, sen verran täytyy täsmentää, että nyt on selvinnyt, että ei sentään vielä ole syövän esiaste, vaan tosiaan tuo dysplasia gravis - seuraava vaihe olisi sitten syövän esiaste.
Ja juu, mullekin selvisi nyt, kun keskustelin eilen lääkärin kanssa, että loop-hoidon jälkeen selvisi siksi ne vaikeat solumuutokset, koska saatiin laajempi näyte. Että niitä ei ole joka paikassa, mutta jostain kohtaa löytyi.
Mulla on ihan kammo vielä se lääkäri, joka teki mulle loop-hoidon. En vaan tule hänen kanssaan toimeen, ja eilen hän oli puhelimessa suoraan sanottuna tosi inhottava. Hyvä etten porua vääntänyt, kun kommentit oli niin ynseitä ja epäempaattisia, kun minä koitan vaan selvittää, että miten paha tilanne on. Helppo se on ladella jotain, että "ei nyt kannata niin suurta numeroa tästä tehdä", kun itse tietää ammattilaisena asioista paljon enemmän. Ja vaikka itsekin tietäisi faktat, niin ei faktat poista pelkoa. Lääkäri hokee vain, että "kun käyt kontrolleissa, niin ei käy mitenkään, turha tästä nyt on tämän enempää puhua", mutta eipä kaikki silti säästy kohdunkaulansyövältä.
Tässä sitä kai vaan pitää taas odotella puoli vuotta ja koittaa olla pelkäämättä.
- Seuraavaksi kohdunkaulansyöpäkö?Pauliina
- Re: Seuraavaksi kohdunkaulansyöpäkö?Pauliina
- Ylläpito vastaaYlläpito
- Re: Ylläpito vastaaPauliina