Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
Yksin ongelmien kanssa
Syöpähoidoista pari vuotta. Tilanne sen suhteen onneksi ok ja aluksi hoitojen päätyttyä olin ylen onnellinen, kun "sain elämäni takaisin". Hoidot olivat rankkaa aikaa. Työsuhteeni sattui määräaikaisena päättymään juuri, kun hoidot alkoivat. Onnekseni sain töitä syöpähoidoista huolimatta pari viikkoa sytostaattihoitojen loputtua! Aloin päästä kiinni elämään. Pääsinkö? Muistoksi syövästä/hoidoista minulle jäi kroppaani säryt. Niistä aiheutui lukuisia poissaoloja töistä. Kun se määräaikainen työ päättyi, jäinkin vuoden sairaslomalle. Olin aivan loppu. Särkyihini ei vain näy loppua. Pahimpana kamala migreeni, joka voi tehdä minusta toimintakyvyttömän lyhyessäkin ajassa. Olin jo saamassa töitä, mutta loppujen lopuksi säryt "veivät voiton" ja todettiin, että ammattitaidostani huolimatta en taida olla työkykyinen.Olen toki kiitollinen, että syöpä saatiin hävitettyä, mutta olen ymmälläni näistä hoitojen jälkeisistä vaivoista. On päiviä, kun en oikein jaksa olla onnellinen. Masentaa. Säryt haittaavat jo kotitöistä selviytymistäkin. Eihän tämän näin pitänyt mennä. Tiedän, on niitä pahempiakin kohtaloita. Mutta onko kohtalotovereita?
Mistä löytäisin tätä ns. vertaistukea. Kuulun syöpäyhdistykseen, mutta meillä päin ei näköjään ole mitään toimintaa, kun pyynnöstä huolimatta en ole saanut mitään toimintavuoden ohjelmaa.
- Yksin ongelmien kanssatuulikki
- Re: Yksin ongelmien kanssatuulikki
- Re: Yksin ongelmien kanssasyövästä parantunut
- ........tuulikki
- Re: ........veera
- TerveisiäKeeko
- Re: Terveisiänyppy
- Terveisiä vaan lisääKeeko