Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Elämää Myelooman kanssa
HEI !Edelleen hiljaista tällä palstalla.Toivottavasti kaikilla voinnit kohtalaisen hyvät! Selinan kuulumisia olisi mielenkiintoista myös kuulla.
Annie, kirjoitit,että isäsi veriarvot ovat hyvät,lääkärikin oli hämmästellyt.Kyllä dexametasoni ja thalix ovat vahva lääkeyhdistelmä. Näillä lääkkeillä minunkin veriarvoni saatiin kuntoon runsas vuosi sitten. Thalidomin pitkäaikainen käyttö ei vaan enää sopinut minulle. Nyt olen ollut sitä ilman kuukauden verran. MInulla on nyt ns.Mokka hoitokuuri meneillään.Siihen kuuluu n.viiden viikon välein sytostaattikuuri sairaalassa, sekä sen rinnalla, ja jatkoa sille viikon kestävä kortisooni lääkitys (72 mg./pv.) Näillä nyt jatketaan.Olin aamulla verikokeissa ja huomenna lääkäri soittaa tulokset.Ei ne kuulumiset enää mitenkään jännitä,veriarvot ovat ne mitä kunto tällä hetkellä edellyttää.
Olen pyrkinyt elämään mahdollisimman täysipainoisesti. Ne asiat mistä olen joutunut luopumaan tämän sairauden myötä eivät enää tunnu edes tärkeiltä.Vointini on tällä hetkellä melko kohtalaisessa mallissa. Teen melkein kaikkea mitä haluankin, voimieni ja mieleni mukaan.Samoin ne ystävät jotka ovat minulle tärkeitä, ovat edelleen ystäviäni. Ne, jotka ovat lähipiiristä häipyneet, saavatkin pysyä poissa. Niin,huominen päivä on taas parempi kuin tämä päivä.. Kivuttomia päiviä kaikille !!!!!
- Elämää Myelooman kanssaSelina
- aarsu heiMaajut
- Elämää Myelooman kanssavaimo vm54
- Re: Elämää Myelooman kanssaHannaLeena
- Re: Elämää Myelooman kanssavaimo vm54
- Elämää Myelooman kanssaSelina
- Re: Re: Elämää Myelooman kanssakaihoneitokainen
- Re: Re: Elämää Myelooman kanssakaihoneitokainen
- Hb ja veriarvotAnnie