Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Elämää Myelooman kanssa
Hei kaikille palstalaisilleMinulla oli pieni tauko tässä kirjoittelussa, olen seuraillut kuitenkin teidän viestejänne ja nyt haluan välittää teille kuulumisia äidistäni, jonka rinnalla olen ollut tämän sairauden kanssa.
Äidille tehtiin laajat verikokeet marraskuussa ja nyt vastaukset on lääkäriltä kuultu. Nyt juuri ollaan hyvässä vaiheessa ja olen äärettömän helpottunut ja kiitollinen näistä hyvistä hetkistä. Lääkäri totesi, että veriarvot ovat lähes normaalit, hemoglobiinikin oli "omia aikojaan" (ilman rautalääkitystä) noussut jopa 121:een, joka on lähes ihme. Väsymystä ja kipuja äidillä on luustossa, ja hänellä on päivittäinen kipulääkitys päällä, Panadol 3 x päivässä ja Durogesic-laastari 75 mg. Tätä lääkitystä lääkäri ei muuttanut. Kuitenkin lääkäri totesi realistisesti, että tauti etenee jossain vaiheessa, kahta vuotta hän piti todennäköisenä aikana.
Olen tehnyt omassa elämässäni ratkaisun; siirryn osa-aikatyöhön, teen kahden viikon pätkissä työni ja kahdeksi viikoksi matkústan 250 km:n päähän äitiä hoitamaan, ulkoilutan/kuntoutan ja teen hänen kanssaan niitä asioita, joista äiti pitää. Tätä olen miettinyt koko syksyn ja olen nyt äärettömän helpottunut ratkaisustani.Taloudellisesti olen hyvin tiukoilla, mutta raha ei nyt tässä ole pääasia, ne aina järjestyvät.
Toivon Teille kaikille hyvää joulun aikaa, pidetään yhteyttä ja pidetään huolta toisistamme.
lämpimin terveisin HannaLeena
- Elämää Myelooman kanssaSelina
- aarsu heiMaajut
- Elämää Myelooman kanssavaimo vm54
- Re: Elämää Myelooman kanssaHannaLeena
- Re: Elämää Myelooman kanssavaimo vm54
- Elämää Myelooman kanssaSelina
- Re: Re: Elämää Myelooman kanssakaihoneitokainen
- Re: Re: Elämää Myelooman kanssakaihoneitokainen