Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Elämää Myelooman kanssa

Hei, hei.
Kirjoitan vielä tänne "vanhalle" puolelle. Selina jo aloitti uuden myelooma osaston.
Minulla on nyt suun kanssa vähän helpompaa. Olen huuhtonut suuta erilaisilla suuvesillä. Olen myös syönyt pari päivää pehmeää ruokaa, velliä ja sen sellaista.Tein aamulla puolen tunnin lenkin,jalat ovat jäykät ja väsynyt olo.

SIRPUKKA, mukavaa kun kirjoittelet aina silloin tällöin tänne myelooma osastolle. Mukavaa myös kuulla, että sinun sairautesi, tämä krooninen myelooninen leukemia on nyt remissiossa. Sirpukka olet ainoa näistä kirjoittajista joiden kasvot tunnen. Terveisiä miehellesi ja hyvää vointia teille molemmille.

Kiitokset teille kaikille, jotka olette antaneet neuvoja ja ohjeita näihin suu ongelmiin.Iitsukin vielä viime yönä muisti.Siirryn nyt tuonne "uudelle" keskustelupalstalle kertomaan voinnistani ja hoidoistani!!!!
aarsu | 13.2.2008 klo 12:21:32