Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Elämää Myelooman kanssa
Kyllä nämä Thalidomin käyttäjien oireet on paljolti samanlaisia. Jalat puutuvat ja ovat voimattomat, Siis vaikutus on alaraajoissa. Tätä Thalidomia myelooma potilaista pystyy säännöllisesti käyttämään vain joka kolmas. Muilla on ongelmia heti alussa sen käytössä.Osa henkilöistä ei pysty käyttämään sitä ollenkaan. Myelooman lääkityksenä se on kuitenkin erinomainen.Kun olin menneellä viikolla kontrollissa ja kaikki veriarvot ja myös syöpäarvo olivat kohdallaan, niin mieliala kohosi monta pykälää. Nyt olen tehnyt kaikenlaisia askareita joita syksyn aikana olen siirtänyt tuonemmaksi. Se psygolooginen vaikutus on suurempi kuin fyysinen.Kuitenkin väsyn samalla tavalla kuin aikaisemminkin, eikä kävelykään ole yhtään helpompaa.
Kunnioitan päätöstäsi Hanna-leena.Sinä uhraat jopa työsi ,jotta voisit kuntouttaa ja hoitaa äitiäsi. Annielta tiedustelisin,vaikkei se tähän myelooma keskusteluun varsinaisesti kuulukkaan, saitko siihen Celine Dionin konserttiin liput? Ovat melkoisen arvokkaita.
Rauhallista joulun odotusta kaikille. Hienoa kun pidätte huolta omaisistanne. Me jotka olemme yksin, meidän on tultava toimeen omin avuin. Jouluksi menen vanhimman tyttäreni luokse. Paistan kinkun, sekä teen graavi- ym. kalat, ja vien ne mukanani.
- Elämää Myelooman kanssaSelina
- aarsu heiMaajut
- Elämää Myelooman kanssavaimo vm54
- Re: Elämää Myelooman kanssaHannaLeena
- Re: Elämää Myelooman kanssaaarsu
- Re: Elämää Myelooman kanssavaimo vm54
- Elämää Myelooman kanssaSelina
- Re: Re: Elämää Myelooman kanssakaihoneitokainen
- Re: Re: Elämää Myelooman kanssakaihoneitokainen