Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Elämää Myelooman kanssa
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!Silloin kun vaimoni vielä eli, niin tämä Tasavallan Presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotto oli meillä aina vuoden odotetuin ja katsotuin TV ohjelma.Kyllä minä sen ohjelman nytkin illalla katson.
Kävin tänään sankarihaudalla sekä mökillä. Siellä mökillä oli vielä joitain pieniä töitä tehtävä talven varalle. Sain minä ne tehdyksi. Kaikki liikkuminen ja käsillä tekeminen on kyllä hidasta ja aikaa viepää. Myös väsyn kovin nopeasti. Vähän peloittaa, kuinka lähellä on aika etten voi enää liikkua? Nyt sentään tasaisella kadulla sauvojen kanssa menee melko mukavasti. Toisaalta taas, kun luin Linnun kirjoitusta hänen äidistään jolle tämän solusairauden alku oli erttäin vaikeaa ja nyt kuitenkin hän on ollut melko hyvässä kunnossa jo kaksi vuotta, niin toivoa on jospa minullakin tämä sairauden eteneminen pysähtyisi. Kantasolusiirron jälkeen minulla oli kesällä ns. hyvää aikaa viisi kuukautta. Huomenna menen verikokeisiin ja 12 pv.sitten kontrolliin TYKS:iin. Nyt menen sinne vähän epäilevällä mielellä ?? Toivosta en silti luovu .
Hyvää jatkoa ja Joulun odotusta kaikille. Huominen päivä on ainakin kuivempi ja kirkkaanpi sekä muutenkin parempi kuin tämä päivä!!!
- Elämää Myelooman kanssaSelina
- Re: Elämää Myelooman kanssaaarsu
- aarsu heiMaajut
- Elämää Myelooman kanssavaimo vm54
- Re: Elämää Myelooman kanssaHannaLeena
- Re: Elämää Myelooman kanssavaimo vm54
- Elämää Myelooman kanssaSelina
- Re: Re: Elämää Myelooman kanssakaihoneitokainen
- Re: Re: Elämää Myelooman kanssakaihoneitokainen