Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Elämää Myelooman kanssa
Hyvää iltaa kaikille.Hienoa Selina, että jaksoit tulla taas palstoille.Kun luin sinun viimeistä kirjoitustasi, niin taas kerran huomasin kuinka samalla tavalla meidän sairaus etenee. Meille molemmille tuli kantasolu siirron jälkeen tuumori tuonne lonkan seutuville. Molemmat olemme saaneet siihen sädehoitoa. Kumpikaan ei vielä tiedä miten se kasvain siellä voi. Ennen joulua on kuitenkin kontrolli käynti lääkärin luona.
Liikkuminen meillä kummallakin on vaivalloista, sauvojen kanssa käy, muuten on hankalaa. Minä en kuitenkaan aio vielä hankkia rullaattoria, en ennen kuin on aivan pakko. elo- syyskuussa poimittiin vielä marjoja metsästä. Nyt on liikkuminen jo tasaisellakin hankalaa. Lääkkeenä minulla on nyt Thalix 100 mg iltaisin, sekä Bonefoss 800 mg aamuisin. Särkylääkkeitä käytän tarvittaessa, hyvin satunnaisesti. Se on nyt vaan tällä hetkellä näin!!! Miksi????
Olin tänään peurametsällä. Hirvet on jo kaadettu. Siellä metsällä oli kova tuuli, vaikkei - asteita paljon ollutkaan. Palelin siellä ja nyt se kylmä on ikäänkuin "sisällä" kehossa, vaikka olin saunassakin.Kai tällainen kylmän tunnekin johtuu tästä solusairaudesta. Huoimenna pysyn kiltisti kotosalla.
Hyvää joulun alusaikaa kaikille kohtalotovereille ja etenkin teille Annie ja muut jotka niin uhrautuvasti huolehditte omaisistanne. Huomenna sataa lunta, muuten päivä on parempi kuin tänään.
- Elämää Myelooman kanssaSelina
- Re: Elämää Myelooman kanssaaarsu
- aarsu heiMaajut
- Elämää Myelooman kanssavaimo vm54
- Re: Elämää Myelooman kanssaHannaLeena
- Re: Elämää Myelooman kanssavaimo vm54
- Elämää Myelooman kanssaSelina
- Re: Re: Elämää Myelooman kanssakaihoneitokainen
- Re: Re: Elämää Myelooman kanssakaihoneitokainen