Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Re: Elämää Myelooman kanssa
Tammikuu puolessa välissä ja täällä meillä +3 astetta eikä lumesta tietoakaan. Myös tällä palstalla näin vuoden alussa kovin hiljaista. Kaikilla toivottavasti asiat kohtalaisen hyvin? Selinan kirjoituksia olen vähän odotellut, meillä kun tämä sairaus kulkee saman kaavan mukaan.Olin alkuviikosta (ma-ti) TYKS:ssä .Sain siellä sytostaattisatsin suoneen. Samalla mulla lopetettiin thalidomin käyttö, olin kai jo tullut sille immuuniksi. Nyt alkoi uusi hoitomenetelmä, nimeltään Mokka.Se sisältää kortisoonia viikon (7pv) ajan 72 mg. pv.Tähän lisäksi erilaisia suojalääkkeitä. Kahden viikon välein verinäytteet ja puh.kontrolli. Viiden viikon välein annetaan sairaalassa sytostaattikuuri.Sen jälkeen taas jatketaan kortisoonilla. Kortisoonista tulee tämä aktiivinen ja voimakas olo, tiedän sen ja osaan suhtautua siihen. Näillä lääkkeillä olisi taas jatkettava eteenpäin,mikäs siinä, eiköhän taas vähän aikaa mene mukavasti.
Iloitaan ja kiitetään jokaisesta päivästä jonka voimme viettää hyvin,niin,ja huominen päivä saattaa olla taasparempi kuin tämä päivä.
- Elämää Myelooman kanssaSelina
- aarsu heiMaajut
- Elämää Myelooman kanssavaimo vm54
- Re: Elämää Myelooman kanssaHannaLeena
- Re: Elämää Myelooman kanssavaimo vm54
- Elämää Myelooman kanssaSelina
- Re: Re: Elämää Myelooman kanssakaihoneitokainen
- Re: Re: Elämää Myelooman kanssakaihoneitokainen
- Re: Re: Elämää Myelooman kanssaaarsu