Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Elämää Myelooman kanssa

Hyvää huomenta palstalaiset
Kiitos kauniista sanoista Aarsu, ne lämmittävät sydäntä kovasti. Olen hirveän pahoillani, että sinulla on nyt niin kivulias vaihe menossa, toivotaan, että olo helpottuisi .

Olen seurannut teidän vaiheitanne ja sydämeen sattuu teidän kovat kärsimykset. Kuinka tämä sairaus on niin hirveä, kavala, kaikki muuttuu äkisti.

Olen itsekin äitini sairauden pahimmassa vaiheessa ollut kovilla, koin täysin epäoikeudenmukaiseksi sen, että iäkäs hauras äitini joutui kovien hoitojen ja kipujen runtelemaksi. Tunteiden valtameri meinasi hukuttaa minut. Nyt olen hyväksynyt sen, yritän kaikin tavoin olla äitini tukena loppuun saakka, hän on minun ainut äitini, joka on myös minua hoivannut lapsena parhaalla tavalla. Äitini hoivan tarve tulee rakkaudesta, ei vain halusta olla "hyvä ihminen".
Vaikka en ole "suuripalkkainen", tulen juuri toimeen näillä järjestelyillä, ei se ensisijainen huoli ole.

Olen saanut teiltä palstalaiset tavattoman paljon voimaa ja ymmärrystä ja tietoa monesta asiasta,olen siitä teille kaikille hyvin kiitollinen.

Kirjoitellaan, tuetaan toisiamme, älkää jääkö yksin, aina joku meistä "ottaa kädestä kiinni" täällä netissäkin, silloin kun on vaikeaa.
valoisaa päivää teille kaikille

HannaLeena

HannaLeena | 12.2.2008 klo 09:05:30