Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Elämää Myelooman kanssa
Heippa Aarsu ja muut,Sain kuin sainkin liput Celinen konserttiin, vaikka tiukkaa teki! Olin jo toisena lippujonossa, mutta kun pääsin luukulle, niin liput hupenivat sellaista vauhtia, että paljon jouduttiin myymään "eioota". 4 lippua kuitenkin sain ihan hyviltä paikoilta á 159e, että kyllä niissä oli katteet ihan kohdallaan. Mutta Celine on sen arvoinen, kenestäkään muusta artistista en tätä summaa maksaisi:)
Minulla ei oikeastaan ole nyt mitään uutta isän tilanteesta. Mieheni vielä isän verikokeisiin tiistaina ja torstaina on sitten lääkärikäynti Peijaksessa. Samalla kuullaan niitä luuydinkokeen tuloksia. Valitettavasti en itse pääse tällä kertaa sinne paikan päälle, mutta äitini pitää vapaata. Peukut on pystyssä, että tulisi hyviä uutisia jouluksi:)
Meillä oli tarkoitus ostella jouluruokia valmiina, mutta isä vaatii saada itse tehdä kalapuolen. No, sehän sopii jos hän vaan jaksaa:) Äiti tekee rosollin ja minä kinkun ja laatikot. Meillä on läheinen suku ja olemme taas isolla porukalla kokoontumassa, mikä on minusta mukavaa:)
Olet päätynyt hienoon, vaikkakin varmasti vaikeaan päätökseen, HannaLeena. Tämä on kuitenkin sellainen ratkaisu, mitä et varmasti koskaan tule katumaan.
Aarsu: olen niin iloinen hyvistä uutisistasi. Näin se aurinko välillä paistaa risukasaankin:) Olet oikeassa, kun sanot että henkinen puoli on usein vaikeampi hoitaa kuin fyysinen. Näin olen huomannut isänkin kohdalla. Uskon, että kun tästä syksyisestä harmaudesta päästään, niin mielikin virkistyy.
Rauhallista ja iloista joulun odotusta kaikille!
Annie
- Elämää Myelooman kanssaSelina
- aarsu heiMaajut
- Elämää Myelooman kanssavaimo vm54
- Re: Elämää Myelooman kanssaHannaLeena
- Re: Elämää Myelooman kanssaAnnie
- Re: Elämää Myelooman kanssavaimo vm54
- Elämää Myelooman kanssaSelina
- Re: Re: Elämää Myelooman kanssakaihoneitokainen