Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Elämää Myelooman kanssa

Kiitoksia vastauksestasi, Retu! Ajattelin, että näin olen ymmärtänyt, että hoidon voi uusia niin kauan kuin ns. potkua riittää edes jollain tasolla. Minäkin olen kuullut näistä uusista Thalidomin kaltaisista lääkkeistä, joilla ei olisi yhtä epämukavia sivuvaikutuksia. Muutenkin olen siinä käsityksessä, että tämän sairauden osalta on lääkekehittelyssä edetty melkoisin harppauksin viime vuosina, mikä tuntuu tietysti helpottavalta tulevaisuutta ajatellen:)

Isä oli eilen verikokeissa, joten tuloksia emme tiedä ennen kuin torstaina. Pari viikkoa sitten isällä oli hb 109, trombosyytit hieman vähissä ja valkosolut nousussa. Muut arvot kaiketi ihan ok. Isällähän valkosolut yllättäen laskivat alle viitearvojen jokunen viikko sitten, mikä ilmeisesti johtui niistä antibiooteista. Mutta toistaiseksi kaikki näyttää taas ihan hyvältä, olosuhteisiin nähden tietysti.

Iloksenne voin myös kertoa, että jouluvalot on nyt vihdoin saatu parvekkeelle:)

Hauskaa joulua kaikille!

Annie
Annie | 19.12.2007 klo 08:32:23