Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Avanteesta

Jaahas, sellaista on siis odotettavissa kun avanne suljetaan.Jotain tuollaista olen minäkin mielessäni pelännyt, että sitten saa ravata vessassa tämän tästä.
Mulla on avanne vielä ainakin 3 kuukautta ja olen pärjännyt sen kanssa ihan hyvin ja NAUTTINUT siitä, että se kamala vessaralli, jota oli ennen leikkausta on ohi(väliaikaisesti).
Mutta todellakin kiinnostaisi tietää, että kuinka sen uuden suolisysteemin kanssa sitten pärjää vai onko se ihan yksilöllistä mikä kenellekin käy?
Kauanko olit Mabu sairaalassa tästä leikkauksesta?
Mulla on kans Xeloda lääkitys ja sormenpäät on halkeilleet.
Olen parhaillaan ylimääräisellä lääkkeettömällä viikolla.
Onko silmien kuivuminen yksi lieveilmiö? Mulla kun on suht uudet elämäni ekat moniteholasit niin olen ajatellut, että tää silmävaiva johtuis niistä..vähän väliä on otettava lasit päästä kun ei nää mitään-mutta ilman laseja ei sitten näe sitäkään vähää...
Odotan mielenkiinnolla kommentteja siitä avanteen jälkeisestä elämästä ja tän kesän nautin siitä, että ei tartte joka paikassa norkoilla vessan kulmilla vaan saa ollan ihan rauhassa milloin missäkin...

aamuöisin terveisin
vapaa pudotus
vapaa pudotus | 26.5.2007 klo 03:37:46