Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Vielä hoidoista avanteen kanssa

Sain nuo vinkit jotka ilmoitin niin Meilahdesta hoitajilta Kirurgian osastolta. Ja ain itse lopulta päättää mikä olisi oikea keino. Lisäksi minulla oli aluksi 70mm levy mutta nyt tulen toimeen 55 mm levyn kanssa.Liima-alue on pienempi ja helpompi hoitaa.
Avannehoitajaltasi varmaan saat pyydettäessä vaihdettua ei sopivan uuteen, esim. minulla on tämä malli johon tulee vyö mukaan . avannepussi ei heilu vaan pysyy painavanakin paikoillaan, ihoärsytys pienempi.
Olen todella tyytyväinen tilanteeseen nyt. Tietenkin tilanne ilman avannetta olisi mukavampi.Mutta hoidon kannalta väliaikainen avanne auttaa yhdistettyä suolta toipumaan.
Odotan sitä hetkeä kun tämä kaikki on ohi.Toivottavasti on.
Vielä ei ole tietoa siitä tuleeko lisähoitoja ennen avanteen sulkemista.Kuitenkin paras hoitotulos tulee kun saa itse valita sen mikä tuntuu helpolta.
Hoitotarvikkeita ymmärtääkseni voi muuttaa joten noi tarvike vaihdot varmaan onnistuu???
Keeko | 27.5.2007 klo 10:15:12