Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Elämää avanteen sulkemisen jälkeen
Minulla on toiminut tällainen tapa:Jos tiedän, että seuraavana päivänä menoa tai esim. työtehtävä, jonka aikana en pääse vessaan, otan illalla Imocur-tabletin, samoin seuraavana aamuna yhden tai kaksi. Syön maltillisesti koko päivän, esim. vain nesteitä. Näin olen päässyt ulostamatta jonnekin illansuuhun. Jos sitten menoa illalla, otan iltapäivällä vielä yhden/useamman Imocurin. Enkä edelleenkään syö juuri mitään. Näin saattaa päästä jopa yön yli ulostamatta. Silti kannattaa varautua tuhruihin.
Imocur on ripulilääke, jota mulle määrättiin solunsalpaajahoidon aikana. Olen käyttänyt sitä paljon avanteen sulun jälkeen. Toimii siten, että imaisee nesteen ulostemassasta paksussasuolessa, joten uloste kiinteytyy. Muutenkin tuntuu siltä, että rauhoittaa (hidastaa?) suolen toimintaa.
- Re: Elämä avanne-pussukan kanssavapaa pudotus
- Re: Elämä avanne-pussukan kanssaTigerlily
- Vastausta sinulleKeeko
- Re: Vastausta sinulleTigerlily
- AvanteestaMabu
- Re: Avanteestavapaa pudotus
- Re: Avanteesta (apua!!)Tigerlily
- Re: Avanteesta (apua!!)vapaa pudotus
- Avanteesta Keeko
- Re: Avanteesta Tigerlily
- Re: Vi-SiblinTigerlily
- Vi-SiblinMabu