Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Vastausta sinulle

Kun olin sairaalassa, hoitajat eivät saaneet levyä pysymään tiiviisti. He halusivat, että tämän vuoksi olisin ollut sairaalassa pidempään. Halusin kuitenkin kotiin. Olin sitä mieltä, että itse tuntee paremmin, missä on avanteen tyvi. Ja muutenkin voi käyttää luovaa ongelmanratkaisua. Olen ollut kotona kohta kaksi kuukautta, ja laatta on vuotanut kerran. Silloin olin harrastanut hikiurheilua ja pitänyt sitä liian kauan, ja vielä ilman pastarengasta. Tämä oli hyvä opetus mahdollista hellekesää varten.

Minunsta on inhottavaa pulata pastarenkaan kanssa, koska se tarttuu sormiin ja muihin vääriin paikkoihin. Lisäksi ihoni ei oikein siedä sitä. Avanne on pienentynyt koko ajan, ja nyt leikkaan reiän levyyn mutu-tuntumalla ilman mallia. Hyvin on onnistunut. Onneksi sain hyvät tuotteet.

Tigerlily
Tigerlily | 25.5.2007 klo 20:02:34