Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Uusiutunut Myelooma

Hei kaihoneitokainen,tutulta kuulosti äitisi oireet,minulla oli alussa melko voimakkaita sivuoireita kortisonista huimausta huonoa oloa, kävelyssä tasapaino ongelmia.Hikoilu kuuluu myös kun syö kortisonia minä olen hikoillu niin että vesi tippuu otalta norona se minusta on ikävää varsinki kun on jossain kylässä kohta on ihan märkä pää. Oireet on helpottaneet kun useamman kuurin on syönyt ja kaikissa lääkkeissä on sivuvaikutuksia, kyllähän se pelottaa mitä niistä saa mutta ei meillä taida paljon vaihtoehtoja olla.Marevania syödään ettei tule tukoksia kun thaliksi niitä voi aiheuttaa.Oisi hyvä käydä lenkillä jos pystyisi tai ulkona raittissa ilmassa siellä mieli piristyisi.Onko äidilläsi ketään sellaista ystävää joka voisi hänen kanssaan ulkoilla vähän kaverina.Äitisi elämänhalu varmaan palaa kun lääkitys alkaa puremaan,onhan hän vielä shokissa ja peloissaan sairaudestaan josta tietää niin vähän.
Sinulla on raskasta nyt huolehdi omasta voinnistasi niin jaksat olla tukena äidillesi.Jaksamista sinulle terv. iitsu
iitsu | 30.10.2007 klo 14:25:25