Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Uusiutunut Myelooma
Hei hei kaikille?Talvi tekee tuloaan lunta oli yön aikana satanut vähän että maa oli valkoisena. Minulle kuuluu hyvää nyt ,paraproteinit on laskussa 17ml/l kun edellinen arvo oli 23ml/l ja luuydinnäyte otettiin myös 17%on plastasoluja luuytimessä,lääkäri puheli että kantasolukeräys suoritetaan vielä tämän vuoden aikana toivottavasti.Nyt oli tullu uusi suositus luustoa suojaavasta lääkityksestä ,minäkin saan kerran kuukaudessa sometaa tiputuksena suoneen,ennen sain kerran kolmessa kuukaudessa lääkäri kylläkin unohti sen ja olin ilman puoli vuotta.Kävin luustokuvissa myös ja vielä ainakaan ei ole muutoksia ,lääkäri Oulusta meinasi että voisin siirtyä ilman lääkitystä seurantaan kantasolukeräyksen jälkeen,minulla kesti viimeksi seurannassa 4 vuotta paraproteiniin nousta 47ml/l, sitten voisin saada kantasolut takaisin. On hyvä itse huolehtia että hoidot annetaan ettei mitään takapakkia tule ainakaan siltä osin.Luuydinnäytettä kannattaa vaatia useiammin ,paraproteiniiarvoa vain seurataan ja se ei anna oikeaa kuvaa taudin kulusta,pidetään itse huolta että saammme parasta mahdollista hoitoa... Vointia Aarsulle ja Selinalle ja muillekkin .Terv. iitsu
- Uusiutunut MyeloomaSelina
- Re: Uusiutunut MyeloomaHannaLeena
- : Uusiutunut MyeloomaSelina
- Re: : Uusiutunut MyeloomaHannaLeena
- Re: Uusiutunut MyeloomaHannaLeena
- Re: Uusiutunut Myeloomasirpukka
- KortisonihoidostaAnnie
- Re: KortisonihoidostaHannaLeena
- Re: KortisonihoidostaHannaLeena