Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Uusiutunut Myelooma

Leutoa syksyä kaikille.

Tämän viikon annos sädehoitoa saatu.Ensi viikolla vielä kaksi kertaa sädetystä sekä lääkärillä käynti.En ole ainakaan vielä havainnut tilassani mitään suurempaa muutosta, ehkä vähän väsyneempi olen kuin ennen.

Tällä palstalla on kirjoitettu paljon Myelooman lääkityksestä ja hoidosta.Kyllä se meillä solusairailla on kaikilla melko samanlaista. Vuosi sitten kun minulla tämä sairaus todettiin, niin silloin plasmasolujen osuus oli 50 % solumäärästä.Tämä saatiin kuntoon silloin kortisooni+ thalix hoidolla. Nyt taas kun syyskuussa plasmasolujen osuus oli tuo 50 %, niin hoidoksi määrättiin sädehoito. Siinä välissä viime talvena oli kantasolusiirtokin.Minun kohdallani nämä muutokset on aina havaittu luuydinnäytteestä. Keskustelkaa lääkärin kanssa sen ottamisesta.Luunvahvistusta olen saanut sekä nesteenä suoneen, että Benefossia tabletteina.Nyt käytän Benefossia.

HannaLeena kirjoitit 26.10 tosi kauniisti. KIITOS!
Selina me odotamme, että jaksaisit kirjoitella?
Uskon, että huominen päivä on parempi kuin tämä päivä!!
aarsu | 2.11.2007 klo 18:31:14