Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Uusiutunut Myelooma

Hei, hei

Minulta kerättiin kantasolut talteen tammikuun puolessa välissä. Sitä ennen, myös samaan aikaan sain sytostaatti kuureja.Tämä toimenpide onnistui hyvin. Suurin ongelma oli, kun sain heti alussa sairaalassa Noro-viruksen.Se vaivasikin melkein koko sairaalassa olo ajan, ripulointia ja korkeaa kuumetta. 23 vrk. olin eristyksissä, 12 nm.huoneessa. Oln valmistautunut olemaan sen siirron ajan siellä erityksissä. Ei se ongelma ollutkaan. Hoitajat, kuin myös omaiset jotka kävivät katsomassa olivat suojautuneet hyvin, hiuksista kantapäähän.Kun pääsin sieltä lopulta pois, niin veriarvot olivat tosi matalat, vaan se kuuluu asiaan. Asun yksin, kaksi vrk. olin siskon ja häneä miehensä luona. Siitä se "uusi"elämä pikku hiljaa alkoi. Mutta,Mutta....Puolen vuoden päästä kantasolusiirrosta plasmasolujen määrä oli taas 50% solumäärästä. Pari viikkoa sitten sain sädehoitokuurin, nyt lääkityksenä on Thalidomi. Minun kohdallani se menee nyt näin.
Kauniita syksyisiä päiviä kaikille..
aarsu | 18.11.2007 klo 14:36:08