Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Uusiutunut Myelooma

Hei,vettä sataa täälläkin ja on tosi synkkää ja tuulistakin. Kävin eilen taas äitiä katsomassa. Hänellä oli juuri päättynyt 4pvän Dexametason kuuri, jossa otetaan 25kpl pilleriä/vrk. Hän oli kovin huonossa kunnossa ja vapisi ihan kamalasti, kertoi jotta heikottaa ja on huono olo. Mahtaako huonovointi johtua pillereistä, kun kovin monta pilleriä kerralla? Itse ajattelin sen johtuvan kuurista. Voisiko olla ettei joku lääke vaan sovi äidilleni, kun luulisi jotta lääkkeillä parannetaan oloa, eikä huononneta? Hän on myös laihtunut, nyt 9vkon aikana 10kg ja oli tosi kipeän näköinen ja ihan masentunut. Sanoikin minulle, jottei elämästä tule mitään. Itse tietysti masennun, kun näen läheisen ihmiseni laihtuvan, ahdistuvan ja menettäneensä elämänhalunsa. Hän oli myös aivan hiestä märkä,mahtaako se Marevankaan olla hyväksi? Täytyy vaan laittaa kädet ristiin ja rukoilla parempaa vointia hänelle, kun ihminen ei muutakaan tässä tilanteessa voi. Mitenkä saataisi se mielialakin paeemmaksi ja usko elämään? Toivon sydämestäni teille kaikille parempia vointeja ja elämänhalua!
kaihoneitokainen | 30.10.2007 klo 09:22:59