Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Uusiutunut Myelooma

Yöhikoiluista: minulla oli samaa vaivaa ensi alkuun, mutta hoitojen alettua tehota, aamuyöhikoilu jäi pois. Äitisi kohdalla tuli mieleen, että olisiko sosiaalitoimiston väellä minkälaisia neuvoja tarjottavana? Tämä sairaus on vaikea kannettava eikä sen lisäksi soisi tulevan enää mitään muuta mielipahaa. Minulla jatkuu Velcade-hoito vielä ensi viikolla. Sitten otetaan taas kaikki kokeet, mutta kantasolujen palautus olisi sovittu jo n. marraskuun puolivälistä alkaen. Jos eivät hoitajat lakkoile. Syöpäpotilaathan hoidetaan, mutta kuuluuko kantasolujen palautus kiireellisiin. Kyllä hoitajat minun mielestä tekee hyvää työtä kaiken kiireensä keskellä ja jaksavat olla vielä ystävällisiä ja empaattisia. Aarsu: toivon sinulle hyviä hoitoja, ehkä särytkin vaimenevat sädetyksen myötä. Samoin Selina, mitä kuuluu - jaksatko kirjoitella.
nikki | 24.10.2007 klo 08:49:50