Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Uusiutunut Myelooma

Hei kaikille!

Vointi on jonkinlainen.Olin viikonlopun taas hirvimetsällä, vaikken siellä paljon liikkunutkaan.Eilen olin paloittelemassa kaadettuja hirviä.Paloittelun osaan.Olen nuoruudessani suorittanut lihamestarin tutkinnon.
Jaloissa ja ristiselässä kivut ovat pysyneet samanlaisina.Liikkuminen on tullut edelleen hankalammaksi.Tasaisella kadulla menettelee,vaan esim.metsässä se on hyvin vaivalloista.No, torstaina menen TYKS:iin, siellä minulle tehdään sädehoito suunnitelma.Tämä sädetys on nyt se hoitomuoto josta odotan tuloksia. Toivon,että kivut kaikkoavat ja olisi se mukava saada nukutuksi joskus ilman särkylääkkeitä.

Se mitä kirjoitit Neitok. oli totista luettavaa.Sinulla itselläsi on iso perhe, äidilläsi vakava sairaus, isäsi alkoholisoitunut.Perheesi on sinulle varmaan voimavara.En osaa neuvoa enkä voi auttaa, ainoastaan myötätuntoa ja jaksamista toivon sinulle.Samoin myös äidillesi jaksamista. Muista kuitenkin, että sinulla oma elämäsi ja perheesi kaikkein tärkein!! Elämä vaan on tällaista, toisia se kohtelee, ainakin toisinaan tuntuu siltä, silkkihansikkain. Toiset taas joutuvat käymään elämän låpi rankimman kautta.
Äidilläsi samat oireet ja samoja tutkimuksia tehty kuin minullakin.

Selina, kirjoittelehan jos jaksat.Toivon,että jaksat!
Kauniita syksyisiä päiviä kaikille!! Ehkä se huominen päivä on kuitenkin taas parempi kuin tämä päivä???
aarsu | 23.10.2007 klo 18:01:03