Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Kortisonihoidosta

Terveisiä hirvimetsältä!
Kiitos Sinulle Sirpukka kauniista ja kannustavista sanoistasi.Kirjoitan Sinulle privat osastolle jos se vain teknillisesti onnistuu.

Olin viikonlopun hirvimetsällä.Minun piti olla siellä vain mukana ja autokuskina. Ei mitään. Kaverit sanoivat heti, että kiväri käteen ja hirvipassiin.En paljon vastustellut.Kuinka ollakaan, hirvi myös tuli passipaikalleni.Käsi ei vielä vapise.Yksi hyvä laukaus ja metsässä yksi hirvi vähemmän.Itsetunto koheni kummasti. Vähään aikaan ei tuntunut kipuja eikä särkyjä. No, ne kyllä palasivat pian.En kerro tätä kerskaillekseni. Olen käynyt metsällä nuoresta pojasta lähtien, sekä kaatanut kymmeniä hirviä.Ei tämä minulle mitään uutta ole. Halusin vain kertoa, Että syöpäsairaskin voi tehdä mitä itse haluaa ja mitä osaa. Jos on omaa tahtoa ja saa sopivaa kannastusta, niin mnenlaiseen pystyy. Teille, jotka hoidatte ja olette huolestuneita omaisistanne ja läheisistänne, Niin kannustakaa heitä siihen mitä he haluavat ja mitä he osaavat tehdä. Nyt monet asiat ja puuhat ovat rajallisempiä, vaan kannustakaa silti.En tiedä, jos olisin viikonlopun ollut kotona ja tehnyt arkiaskareita, olisinko nyt paremmassa kunnossa?? Tuskinpa..Tosin kunto tuntuu nyt kovin "raihnaiselta".Nyt odotan, että pääsisin sinne sädetykseen.
Hyvää vointia ja jaksamista kaikille!!!
aarsu | 15.10.2007 klo 21:25:45