Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: akuutti haimasyöpä

Hei Salla ja mieheni puolesta!

Haluan lähettää teille paljon voimia ja parempia päiviä.
Itse seurasin 3 ½ kk.ta mieheni taistelua keuhkopussinsyöpää vastaan. Alusta asti oli selvää että siitä ei parane. Hän toivoi että saisi 2 vuotta lisäaikaa, ei toteutunut. Olen ain a pelännyt sairaalaa ja nyt olin yht äkkiä "pakotettu" menemään sinne tukemaan miestäni, vaikka tiesin mikä on lopputulos. Itkin kun ajoin sairaalaan, sairaalan pihalla kokosin itseni ja esitin pirteää, kotimatkalla taas itkin. Toivoin myöskin ihmettä ja huusin jumalalle missä olet nyt kun sinua tarvitsen. Kuoleman ajatuksen torjuin mielessäni pois, en hyväksynyt sitä että se lähestyi niin nopeasti. Minun mieheni oli hirveän ahdistunut viimeiset ajat (ehkä pelkäsi kuolemaa). Itse romahdin mieheni kuoleman jälkeen ja olen edelleen sairaslomalla. Tästä tuli varmaan ahdistava kirjoitus. Haluan kuitenkin toivoa teill parempia päiviä ja pitäkää myös itsestänne huolta.

Lämpimät voimahalaukset olette ajatuksissani
Sirpa
sirpa | 17.10.2006 klo 08:27:47