Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: akuutti haimasyöpä

17.11.
sairaala-reissu takana,lääkäri tavattu,sytostaatit tiputettu.
sain olla mukana koko päivän.
toivoa paranemisesta,mitä sillä tarkoitettaneekaan,EI OLE.
mieheni ei koskaan enää voi elää kokonaan ilman lääkitystä.
tällä hetkellä hänen kuntonsa on yllättävänkin hyvä,mutta se tulevaisuus on mitä on.TÄSSÄ JA NYT.
itse olen niin poissa tolaltani ajoittain,että tämä sairausloma on kyllä ainoa mahdollisuus."sekopää"sanoisi varmaan joku.
olen todella ihmeissäni siitä kuinka lääkäri jaksoi kuunnella,ymmärsi puhua asioista niiden oikeilla nimillä,
antoi aikaansa.hn totesi itsekin,että sattui ihmeellinen rako,kun tavallisesti on potilaalle aikaa vain n. 15 min/capita.tunnen kitollisuutta tätä nuorta lääkäriä kohtaan,
samalla olin ihmeissäni hänen tieto/taidostaan. sanoinkin sen hänelle.luulenpa, että lääkärit ja muu hoito-henkilökunta kärsii kovasti tästä valtavasta henkilöstö vajeesta.
taistelumme siis jatkuu,sydän-alassa on koko ajan möykky,kumpa olisi sellainen veitsi jolla sen voisi leikata pois.
terveisin, mieheni ja minä.VOIMIA TEILLE KAIKILLE..
meheni puolesta | 17.11.2006 klo 16:48:50