Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: akuutti haimasyöpä

Voi teitä! voimia paljon kaikille!

Mieheni 36v kuoli reilu 3vkoa sitten sappitiehyeistä alkaneeseen (jonkin verran siis lääkärit sai selville mistä kaikki johtui vaikka sekin tutkimus jäi kesken) maksasyöpään, vain 3.5kk sairastamisen jälkeen!

Hän laihtui ensimmäisen kuukauden aikana 13kg ja vaikka ruoka maistui, kylläkin kortisoonin ansiosta, paino vain tippui pikku hiljaa! Nestettä oli vatsaontelossa kamalan paljon koko ajan, sitä poistettiin kotona n 2L/pvä! Jalat turposi ja helle ei ainakaan tehnyt hyvää!

Minäkin olin melkein koko kesän sairaslomalla ja olen edelleen! Sain hoitaa ja olla mieheni vierellä loppuun asti!

Nyt on edessä kova ka kivinen tie surun ja kaiken vaikean yli pääsemiseksi! Mutta lapset vie eteenpäin vaikka välillä tuntuu ettei hekään anna sitä voimaa mitä tarviin, mutta onneksi se ajatus menee nopeasti pois!
Elämä rakkaus vietiin pois ja minulle jätettiin suru ja tuska!

Voimia ja onnellisia hetkiä teille!

-Ninnu
ninnu72 | 4.10.2006 klo 18:39:04