Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: akuutti haimasy�p�

Voimia sinulle eteenpäin elämässä. Minulta meni mieheni täti vuosi sitten huhtikuussa vatsasyöpään, pikku sisko vuosi sitten toukokuussa liikenneonnettomuudessa (kk sisään oli kahdet surujuhlat), ystävä nyt tammikuussa haimasyöpään ja hänen vaimonsa, joka tämän ketjun aloitti lähti täältä kaksi viikkoa miehensä kuoleman jälkeen...surua on ollut enemmän kun kantaa jaksaa, mutta voimia olen saanut uskosta Jumalaan ja rukoilemisesta. En mikään huuhentaali ole vaan normaali elämää viettävä tavallinen perheenaiti, joka rukouksien avulla saa aina voimaa. Taivaan isä auttaa meitä kaikkia kun vaan apua pyydetään. Minäkin baarissa käyvä, tupakoiva ja ns "uskovien" mielestä syntinen olen saanut apua ihan vaan itse pyytämällä.Mitään ulkokullattuja tekoja ei tarvitse. Olla vaan nöyrä oma itsensä ja pyytää apua. Sitä saa.

Voimia ja Siunausta Sinulle elämässä.!
tarla | 26.5.2007 klo 22:57:44