Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: akuutti haimasyöpä

Hei Salla ja muut!Pahaa tekee ja suru tulee silmään kun näitä teidän kertomuksia lukee,teillä kaikilla on niin raskasta,henkisesti ja fyysisesti..Myötätuntoni on puolellanne.Itse olen ollut tätini tukena alusta alkaen,nyt ollaan siinä vaiheessa että leikkauksesta on n.4kk,primaari kasvain saatiin poistettua,leikkauksesta toivuttu,kokeissa ja kuvauksissa ollaan käyty...jouluviikolla tuli tieto että sytot on aloitettava.8.1 alkoi ja ja sytot tiputettiin joka päivä 5 päivän ajan..maksasta löytyi siis n.1cm kokoinen etäpesäke..nyt kuvauksissa oltu 3päivää jossa kartoitetaan kaikki mahdolliset syöpäsolut.7.2 seuraava syto ja lekuri aika,saadaan vastaus niistä gammakuvauksista että mikä tilanne.Täti hieman parempi vointinen,syto viikko oli raskas,oksentelua ja pahoinvointia..mitä jatkosssa jos sytot,pahoinvointi ja oksentelu jatkuu,ruoka ei maistu ja hajut tökkii ja kuvottaa??ollaan vasta näin alussa,mitä jatkossa?itse hypin koulussa ja opiskelen,toivon voimien riittävän tukemaan tätiäni ja jaksamaan kevääseen jossa valmistumiseni häämöttää,voimia ja haleja kaikille!
R | 18.1.2007 klo 22:00:22