Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: akuutti haimasyöpä

hei,salla,ja kaikki muut,
yhden kerran hän kesti sytostaateja,ja taas on maksa-arvot pilvissä!
MITÄ MINÄ ENÄÄ VOISIN TEHDÄ!
OLEMME TÄYSIN KOHTALON ARMOILLA,..MISSÄ ON JUMALA NYT ,KUN HÄNTÄ ENITEN TARVITSEMME?
tämä on meidän taistelumme,enkä toki odota että ihmeet olisivat juuri meitä varten.niin paljon hätää,kurjuutta ja vääryyttä maailmassa,mutta kuitenkin,--en enää täysin hallitse tätä tilannetta.tämän kaiken keskellä on se arki,työt hoidettava,tai sitten ollaan taluodellisestikin hallitsemattomassa tilanteessa.tajusin tässä eilen etten ole jaksanut välittää omasta jaksamisestani ollenkaan,minun hoidettava myös itseäni,tai me molemmat voimme vieläkin huonommin.en vieläkään kykene sanomaan ääneen sitä suurinta,pahinta,lopullisinta sanaa:KUOLEMA. SITÄ ETTÄ TÄMÄ TAUTI ON KUOLEMAKSI.JÄLJELLÄ OLEVA AIKA ON LYHYT,MITATTAKOON SE MILLÄ ASTEIKOLLA TAHANSA.siinä se tuli.
ps.hämmästyttävä on se tuen määrä jota olen saanut työtovereiltani.niin paljon rakkautta ja välittämistä,niin lähellä.enkä ole sitä edes huomannut ennen kuin aivan vast`ikään.terv.meheni ja minä.kirjoitellaan.voimia kaikille!
meheni puolesta | 16.10.2006 klo 18:23:14