Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Sairauden synnyttämiä runoja

Moi! JIL
Pidän peukkuja hyvään uutiseen Sinulle.

Kirjoitat niin syvällisesti ja upeasti runoja. Mietin kuka runojen lausuja, mies, olisi kyllin hyvä lausumaan runosi niin, kuin niiden henki vaatii. Kuka pystyisi menemään niin syvälliselle tasolle. Olisi kiva jos joku lukija kertoisi runonlausujia, jotka sopisivat lausumaan näitä runoja. Haluaisin kuulla tietenkin JILin lausuvan.

Miksi me olemme täällä? Mikä on tämän kaiken tarkoitus?
Olen nähnyt 5- vuotiaana näyn ja se pian toteutui. Muistan lähes valokuvan tarkasti vieläkin sen näyn ja sen kuinka kerroin sen aikuisille. Olen myös nuorena irtautunut itsestäni ja se oli ihana ja pelottavakin kokemus. Olin henki-ihminen ja ihan sama mutta kuitenkin tunsin olevani jalompi. Se varmaan johtui siitä, että siinä tilassa ei ollut mitään murheita. Pelottavaa oli se kun en heti päässyt pois entiseksi ihmiseksi. Olen aiemmin kirjoittanut tarkasti irtautumisestani. Siinä ihanassa tilassa koin maailman turhuuden ja raadannan ja huolet. Miksi kaikki tämä vaiva pitää käydä täällä pallolla tekemässä ennen kuin pääsee parempaan.
Upea kaunis maapallomme, jossa ihmiset ja eläimet käyvät kovan elämänkoulun ja sitten poistuvat kesken elämän, unelmien ja toiveiden.
Itsestäni irtautumiskokemus vei täydellisesti kuoleman pelon pois.

Kun sairastuin, sanoin ajatuksissani syöpikselle, minä määrään. Oikaisin ryhtini ollakseni isompi ja vahvempi ja siitä tuli mahtavan vahva olo.

Ole huoletta JIL, oli tilanteesi paperilla mikä tahansa, Sinua tarvitaan täällä ja jatkat vielä pitkään elämääsi, sillä sinulla on vielä paljon tehtävää jota et vielä ole kokenut.

Lämpimin ajatuksin,anemonet

anemonet | 2.1.2012 klo 17:19:46