Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Sairauden synnyttämiä runoja 2 Ylläpitäjälle

Olen vilkuillut muutaman kerran näitä runojasi. Ymmärrän mielesi myllerryksen tämän elämässä kohtaamasi uuden vastuksen edessä. Elämä on kuitenkin elämistä varten, kaikkineen.

Olin itse samassa tilanteessa vuosi sitten. Kun urologini totesi, että kyllä sinulla syöpää on reilusti, niin samalla hän kuittasi, ettet sinä kuitenkaan siihen kuole. Todennäköisyytesi kuolla johonkin muuhun sairauteen, onnettomuuteen tai tapaturmaan on jo suurempi. Kun tuon kokeneen lääkärin toteamuksen sisäisti ja hyväksyi, niin putosin jaloilleni nopeasti.
Minultakin on leikelty kaikennäköisiä osia kehostani, mutten halua yhdestäkään niistä runoa tehdä. Olen tuntenut noiden "poistojen" jälkeen itseni ikäänkuin paremmaksi! Elämä menee eteenpäin.

Sen jälkeen kun ER-sädehoitoni loppui, olen pyrkinyt elämään normaalia terveen elämää. En ajattele miehisyyden katoamista, koska se ei ole mihinkään kadonnut. En maalaa pirua joka seinälle. Ajattelin alkaa tukihenkilöksikin. Silloin voisi auttaa hukassa olevaa ehkä enemmän. Oman rauhasen ympärillä ei kannata pyöriä pitkään. Suunnistat vaan ulos ja alat katsella maailmaa uusin silmin.

Kyllä se siitä.
karix | 12.12.2011 klo 15:53:15