Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Sairauden synnyttämiä runoja
Kiitos hyvät ystävät keskusteluista palstallani ja anteeksi etten ole vastannut, mutta kun on ollut niin kauniita päiviä, etten ole malttanut avata tätä konetta. Olen pohjimmiltani ulkoilma ihminen ja se aurinko, niin.Vastaan teille kaikille yhteisesti eli olen puhunut syöpäyhdistyksen sivujen hoitajan kanssa oman otsakkeen alle luotavasta uudesta runofoorumista. Oli vähän sitä mieltä, että ne saa nykyistenkin otsakkeiden alle, kuten olen laittanut. Olisi hyvä olla sivuilla, jossa ei ole sukupuolijakoa, kuten Jore ehdotti, koska ne saisivat paljon enemmän näkyvyyttä omana pääotsakkeena. Minä en näe mitään pahaa siinä jos naiset käyvät näillä sivuilla päinvastoin, mutta joitakin se ehkä häiritsee. Ihmisiähän me kaikki olemme.
Ilona ja Lenni keskustelitte runotapahtumasta/maratonista. Minusta sekin olisi syöpäyhdistyksen masinoitava, että sille saataisiin näkyvyyttä. En tiedä onko heillä resursseja/haluja tähän.
Lenni se oli oikein sopivaa laittaa omaa tekstiä, minähän olin sitä pyytänyt ja odottanut, että muutkin jakaisivat runojaan.
Jos joku teistä alkaa jakaa runojaan jonkin otsakkeen alla, niin ilmoittakaa minullekin, sillä muuten ne voi jäädä huomaamatta.
Jore oli vähän huolissaan, että runot voivat viedä vielä syvemmälle syövän syövereihin. Turhaan murehdit, sillä minä kirjoitan aina itseni ylös rotkosta, kun sinne olen pudonnut.
Hyviä vointeja kaikille.
- Re: Sairauden synnyttämiä runoja 2 anemonet
- Re: Sairauden synnyttämiä runojariitukka
- Re: Sairauden synnyttämiä runojaanemonet
- Re: Sairauden synnyttämiä runojariitta47
- Re: Sairauden synnyttämiä runojariitta47
- Re: Sairauden synnyttämiä runojaJIL