Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Sairauden synnyttämiä runoja 2
Hei, juuri tuolta minustakin nyt tuntuu...Minulla oli äsken kauheasti toivoa ja nyt tuntuu että se vietiin pois, vaikka syöpää on tosi vähän. Mutta lääkärin sanat:"pitäisi totutella ajatukseen että olet kroonisesti sairas" ja " ei monia kesiä voi luvata".B-lausunnossa teksti:"Tavoitteena vähintäänkin stabiili tila, kuratiivinen tulos ei enää todennäköinen.Voi olla että joudutaan jatkaan ylläpitohoidolla nin kauan kun vastetta on." En haluaisi hyväksyä tota kun en tunne itseäni sairaaksi yhtään ja olen hyvä kuntoinen.Minulla niin harvinainen syöpä ettei lääkäreilläkään tietoa, nyt patistin ja he lupasivat käyttää ulkomaan yhteyksiään ja etsiä uusia myrkkyjä. En voi uskoa että olisin ainoa koko maailmassa. Pelkään että nyt kun aloitettiin Xeloda+Avestin, sitä kohta on lisää. Kaikki sanoo että Xeloda ylläpito lääke, mutta lääkäri väitti että parantava ja sillä saatu uskomattomia tuloksia ja hyviä tuloksia myös kirkassolussa. Eihän lääkäri voi valehdella? Pelkään että sanoi niin vain minua rauhoitellakseen koska eivät olleet muuta myrkkyä ehtineet hakea, kun olivat myös niin varmoja ettei niitä tarvita. Kirjoita minulle runo millä saan uskoa että ihme tapahtuu ja tämä lääke vie lopun syövän pois.Minun on saatava uskoni takaisin, olenhan nytkin ylittänyt kaikki ennusteet mitä minulle n.vuosisitten annettiin.- Re: Sairauden synnyttämiä runoja 2riitta47
- Re: Sairauden synnyttämiä runoja 2 anemonet
- Re: Sairauden synnyttämiä runojariitukka
- Re: Sairauden synnyttämiä runojaanemonet
- Re: Sairauden synnyttämiä runojariitta47
- Re: Sairauden synnyttämiä runojariitta47
- Re: Sairauden synnyttämiä runojaYlläpito