Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Sairauden synnyttämiä runoja
Hei JIL ja ONNEA hyvistä uutisista ja kiitokset jälleen kerran runoistasi. Luen ne joka päivä. Toivottavasti jaksat edelleen kannustaa meitä muita...Minulle aloitettu uusi yhdistelmä tässä taistelussa eli tabletti xeloda ja täsmälääke avastin eli verisuonten kasvutekijän estäjä. Lääkärit ovat toiveikkaita,koska olen näin pitkälle päässyt ja kaikki näyttää hyvältä. Sanoi eilen että toiveikkuus lisää sytostaatin tehoa... Eli on siis pakko uskoa parempaan. Kuntonihan on hyvä, en sairaudesta mitään tiedä. Täytyy uskoa että ne muutamat syöpis solut mitkä ovat hengissä siellä kuoliossa olevan jäänöskasvaimen (3x3cm) sisällä tuhoutuisivat myös. Lääkärini sanoi että jos saadaan hyvää hoitotulosta kanssani niin pääsen julkaisuihin, sitten kun joku muu joka saa tämän harvinaisen taudin jossain päin maailmaa, hyötyy hän minun kokemuksistani. Ajattelinkin uskaltaa mennä töihin osa-aikaisesti Helmikuun alusta, lääkärini sitä suosittelee, koska olen hyvässä kunnossa, se olisi terapeuttista. Ainoastaa se että olen hoitoalalla ja työni siis fyysisesti aika raskasta ja henkisesti myös, mietityttää.Mutta enhän voi jäädä "tuleen makaamaan" ja odotteleen tilanteen huononemista, voihan olla niinkin onnellisesti että saan sitä odotella pitkäänkin...Kaikkea hyvää sinulle!
- Re: Sairauden synnyttämiä runoja 2 anemonet
- Re: Sairauden synnyttämiä runojariitukka
- Re: Sairauden synnyttämiä runojaanemonet
- Re: Sairauden synnyttämiä runojariitta47
- Re: Sairauden synnyttämiä runojariitta47
- Re: Sairauden synnyttämiä runojaYlläpito