Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Sairauden synnyttämiä runoja
ONNITTELUT soturi JILMahtava uutisesi. Olet antanut meille luettavaksi sairauden synnyttämiä runojasi, nyt kun olet parantunut on selvää ettei näitä runoja enää synny. Mielesi on onnellinen ja suuntaat muuhun. Sinulla on suuri sana-arkku kukkurallaan sanoja ja sanottavaa mistä vain. Toivon ettet unohda meitä, vaan muistat meitä runoillasi.
Niin, odotan maapallon kohtalosta kertovan runokirjasi valmistumista.
Olenkin hiljaa mielessäni ihmetellyt miksi vain pääasiassa minä annan palautetta runoistasi. Tunnen sairastuneita, jotka itkevät kun sattuvat lukemaan hautausmaan muistorunoja, pelkäävät piikkejä, jännittävät labratuloksia jne.. Kummeksuvat miksi minä olen iloinen, en jännitä lainkaan kokeiden tulosta, vaikka olen erittäin vakavasti sairas. Siksi, että minulla on mielenkiintoista tekemistä, lukemista. Käyn labrassa ja kokeet kuulemassa ja palaan takaisin mielipuuhiini. Jännittäminen on minulle aivan vierasta.
Ne kertomani lapsuus ja nuoruus kokemani sekä lukuisat telepatiani, jotka ovat vain tulleet en tiedä miksi minulle.
Sinulla JIL on paljon tehtävää edessäsi.
Vuotesi alkoi onnellisesti ja se jatkuu.
tv. anemonet
- Re: Sairauden synnyttämiä runoja 2 anemonet
- Re: Sairauden synnyttämiä runojariitukka
- Re: Sairauden synnyttämiä runojaanemonet
- Re: Sairauden synnyttämiä runojariitta47
- Re: Sairauden synnyttämiä runojariitta47
- Re: Sairauden synnyttämiä runojaYlläpito