Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kuinka suuri on riski, jos lopettais tamofenin?
Olen nyt syönyt Tamofeniä vuoden. Viime keväästä asti olen ollut erityisen väsynyt, ei edes 4 viikon kesäloma mökillä asiaan auttanut. Väsyn ja hengästyn pienestäkin liikuntasuorituksesta. Tänä syksynä tuo väsymys todellakin muuttui massiiviseksi niin, että voin jo todella pahoin. Oksetti ja mahaa kipristeli niin, että olin jo melkein jäähyväiskirjeitä kirjoittamassa läheisilleni... Minulle tehtiin kaikenmaailman testit työterveyslääkärillä, veri ja virtsa ja kilpirauhashormoni. Mitään elimellistä syytä ei väsymykseeni löydetty. Lääkäri oli sitä mieltä, että sen täytyy johtua Tamofenista. Sain parin-kolmen viikon sairasloman, jonka jälkeen väsymys on nyt yhä päällä, mutta pahoinvointi on nyt toistaiseksi pois. Olen yrittänyt säätää elintapojani, ruokavaliotani ja levon määrää, terveellisemmäksi. Mutta Tamofenin lopettamista en ole edes harkinnut. Pienempi paha tämä väsymys on kuin mahdollinen syöpä.- Re: Kuinka suuri on riski, jos lopettais tamofenin?Kiroileva siili
- Re: Kuinka suuri on riski, jos lopettais tamofenin?Janna61