Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kuinka suuri on riski, jos lopettais tamofenin?

Ei ole kohtuutonta murehtia painonnousua. Kuten sanoit, se voi olla itselle iso juttu. Niin se on mullekin, ja ärsyttää aivan suunnattomasti ihmisten kommentit, että se on muka toisarvoinen asia tai että on sulla varaa lihoa. Tai jo sytoaikana, että syö huoleti mitä haluat / mikä maistuu. Entinen syömishäiriöinen ei oikein ymmärrä tuollaista puhetta.

Mulle tuli sytoista kilo per hoito ja niistä on edelleen jäljellä sellainen kolmisen kiloa. Eikä lähde millään. Veetuttaa, kun juurikin aioin laittaa yhdet farkut jalkaani, jotka viime kesänä ovat vallan hyvin mahtuneet, niin nyt ei tarvitse kuvitellakaan. Että niin se voi kolme kiloa olla jo noin paljon, vaikka määrällisesti ei tunnu siltä. Ihan samanmoisesti syön kuin aina ennenkin ja liikkumattomuudesta mua ei voi syyttää. En todellakaan aio ostaa uutta vaatevarastoa, eli vaihtoehtoina siis liikunnan edelleen lisääminen ja syömisen vähentäminen. Luulisi kropan jollain lailla Tamoista huolimatta tottelevan kulutuksen ja energiamäärän suhteen logiikkaa; kulutata enemmän kuin saat => laihdut.

Noin muuten mulla ei ole mielialassa tapahtunut oikeastaan mitään radikaalia. Kuumia aaltoja ei ole. Limakalvot kyllä kuviuivat, mutta joku vinkkasi tämän Repadina (meniköhän oikein) emätinpuikon, joka auttoi heti.

Mutta tuo perkuleen paino.... aaaargh!!!
Katjusmaaret | 12.6.2012 klo 15:59:43