Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kuinka suuri on riski, jos lopettais tamofenin?
Kerron tässä omista kokemuksistani Tamojen suhteen. Kuumat aallot lisääntyivät selkeästi aloitettuani n. vuosi sitten niitten syömisen. Voi olla, että kuumat aallot olisivat tulleet joka tapauksessa, kun olen 50 v.Jostakin luin, että Tamofen auttaisi alentamaan kolesteroleja. Ihan luotettavalta taholta olen lukenut, että ne estävät osteoporoosia.
En uskaltaisi jättää niitä poiskaan. Paino on noussut muutamia kiloja. En tiedä sitten aiheuttaako ko lääke ruokahalun kasvua vai vaikuttaako se muuten vaan painon lisääntymiseen.
Alkujaan mulla ER % ei ollut kovin korkea, mutta onkologi päätyi kuitenkin lääkityksen aloittamiseen. PR-arvo oli negatiivinen. Ois ollut parempi, että juuri PR olisi ollut reilusti positiivinen. Jotenkin luotan siihen, että Tamofen estää rintasyövän uusiutumisen.
Talvisin terveisin Tuike
- Re: Kuinka suuri on riski, jos lopettais tamofenin?Kiroileva siili
- Re: Kuinka suuri on riski, jos lopettais tamofenin?tuike