Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kuinka suuri on riski, jos lopettais tamofenin?
Kauhulla ajattelen juuri tuota painonnousua. Hoidot ovat paisuttaneet n.10kg. Mielikuvani langanlaihoista riutuneista syöpäsairaista olikin aivan väärä :)Ajattelin pyrkiä kesän aikana palautumaan takaisin normimittoihin, jos vaan suinkin mahdollista. Lyhyessä tuo 10kg näkyy ja tuntuu. Olen kuin sotanorsu. Toki, on melko kanamaista painoasta vaahdota. Mulle vaan juuri se on iso juttu.
Kauhulla ajattelen myös mahd. unettomuutta. Olen valmiiksi huono nukkumaan ja todellakin harjoitellut unen saantia ilman nukahtamislääkkeitä. Myöskään tuo kärttyisyys ei oikein kiehdo. Olen jo valmiiksi ilman Tamojakin pelko "räväkkä persoona".
Kuopukseni on 6v, olisi kohtuutonta jos seuraavat 5v hän joutuisi kärsimään äidin kiukkupuuskista.
Voihan tuo mieli vielä hoitomyönteiseksi muuttua, nyt vaan tuntuu, ettei säteiden jälkeen enää mitää rääkkiä.
- Re: Kuinka suuri on riski, jos lopettais tamofenin?-Nelma-
- Re: Kuinka suuri on riski, jos lopettais tamofenin?Kiroileva siili