Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kuinka suuri on riski, jos lopettais tamofenin?
Hei savonmaan mummot! Täällä yksi hämäläinen mummo kärvistelee Aromasin- valmisteen sivuoireitten kourissa, itseasiassa olen todennut olevani ko. valmisteen sivuoireitten ruumiillistuma! Yksi oire jos vähän helpottaa, toinen alkaa: nyt pahimpana nivelsäryt ja unettomuus. Elokuussa minulla oli neljän viikon tauko lääkityksestä , joka oli kuin kesälomaa. Viimeisimmässä onkologin puhelinkonsultaatiossa, lääkäri suositteli valmisteen vaihtamista Tamofeniin, kun se ei hänen mukaansa aiheuta nivelsärkyjä, en vaihtanut, luulen, että vaihto olisi menoa ojasta allikkoon. Femaria kokeiltiin alkukesästä, aiheutti ikävän pahoivoinnin. Paino on noussut reippaasti, haluaisin niin mieluusti lenkkeillä, mutta jalkateriä särkee kävellessä melkoisesti, jalkaterät ovat turvoksissa, kesän kuljin Crokseissa, kun mitkään muut kengät eivät kunnolla mahtuneet jalkaan, talvi menee kai huopikkaissa kulkiessa, ainakaan vanhat talvikengät eivät mahdu jalkaan. Ja tuo unettomuus, nukahtamislääke Stilnoct ei enää oikein auta, nyt on kokeiltu sitä sun tätä, viimeisimpänä Ketipinoria, joka aiheuttaa minulle sydämentykytystä ja hönttiä oloa, ensi yöksi ajattelin, että en ota mitään, valvon vaikka koko yön. Onneksi olen eläkkeellä, että ei tarvitse olla töissä pää pyörryksissä. Kyllä tää on sellaista lääkkeiden syöntiä sivuoireiden sivuoireisiin. Mutta sitten se asian toinen puoli, luin tässä yksi päivä netistä tietoa näistä aromasinestäjä- ja antiestrogeenivalmisteista, että ne suojaavat rintasyövän uusimiselta ja leviämiseltä stytostaatteja paremmin, likö totta, tiedä häntä. Itse en missään nimessä uskaltaisi lopettaa tätä lääkitystä, näin mennään nyt ja toivon kovasti, että ainakin nuo nivelsäryt helpottaisivat joku päivä.Tsemppiä elämään näiden lääkkeiden kanssa kaikille samassa "junassa" oleville,
kyllä tämä tästä!
- Re: Kuinka suuri on riski, jos lopettais tamofenin?Kiroileva siili
- Re: Kuinka suuri on riski, jos lopettais tamofenin?Sini-likka